Illustration Inspirations. Vol. 3: Jakob Andersson.

21:30

Estoy alucinando. Jakob es increíble. A parte de que me encanta su estilo y como sale en las fotos y el buen rollo que derrochan sus post. Es que... Es un chico genial. El viernes a última hora le mandé la propuesta junto con la imagen. Y Oh Dios Mío! Me contestó enseguida, dándome las gracias, diciéndome que estaba sentado delante del ordenador con una sonrisa y que le parecía muy divertido cuando los lectores internacionales le escribían. =) Y el sábado ya había publicado mi ilustración en su blog y me volvía a dar las gracias! 
No puedo estar más contenta. De verdad.  AQUI, puedes ver de lo que hablo!

Muchísimas gracias Jakob, por ser tan buena persona. 


I'm in shock. Jakob is really amazing. Apart from I love his style, and how he looks so good on pics, and how so kind he's looks like on his post. It's the fact of he... He's a so great guy! Last friday, late afternoon, I sent him an email where I asked him about this post, and the illustration. And, Oh my God! He replied me so fast, gave me thanks, and said me that he was sit in front of the computer with a big smile on his face! He also said it's so funny when he receive internationals mails. =) And, last Saturday, he had already published the drawing on his blog and said me again "thanks"!!
 I can't be more happy. Really. HERE you can see what I'm talking about!


Thanks you so so much, Jakob, for be a so good person. 

You Might Also Like

1 comentarios

  1. Answer: Once again, thank you so much Nereida for this beautiful picture! It made me so, so happy and I'm so grateful to have so wonderful readers like you! Thank you. BIG HUG FROM JAKOB ANDERSSON.

    ResponderEliminar

Escribe lo que pienses, si te gusta, si no, da tu opinión, por favor!